tisdag 22 december 2015



Åk till Island och var med och påverka nästa Moot!


2017 är det Moot på Island. Nu vill den Isländska scoutorganisationen samla unga scouter från hela norden för att bland annat erbjuda möjlighet att påverka programmet och skapa ett nätverk för stora arrangemang. Den sökande ska vara mellan 18 och 29 samt medlem av en nationell arbetsgrupp, roverscout eller ledare.
Det hela går av stapeln den 5-7 februari och ansökan för dig som är intresserad ska vara Scouterna till handa senast den 7e januari. Alla kostnader täcks, alltså även resa. 


Skicka din ansökan (max en A4) senast den 7e Januari till hanna.landquist@scouterna.se


Läs mer här!  (Notera att ansökan endast behöver gå genom mailadressen ovan!)

3 kommentarer:

  1. Länken "Läs mer här!" funkar inte. Kommer upp en blank sida, men jag antar att det är något som automatiskt ska laddas ner till ens dator. Vore trevligt ifall den gick att läsa innan anmälningstiden går ut! Tack på förhand! / Anna Jenny

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny,

    Det vet jag inte varför den inte fungerar. Jag ska försöka ordna det. Tills vidare kan ni skriva till mig ida.sjoholm@scouterna.se så skickar jag dokumentet till er.

    MVH
    Ida Krogh Sjöholm - IC WAGGGS Scouterna

    SvaraRadera